אבטחה לבנייני מגורים

בנייני מגורים רבי קומות מכילים כמות גדולה מאד של דירות ודיירים. לעיתים מדובר בעשרות דירות בגדלים שונים ולכן הנהלת הבניין שוכרת את שירותיה של חברת אבטחה כדי שתשמור על הסדר במבנה, בחניון וסביבו למען ביטחונם של כל השכנים.

הסדר בבנייני מגורים

הרמה הגוברת של הפשיעה על רבדיה השונים, מצריכה היערכות מתאימה בכל מבני המגורים וזאת כדי לאפשר רק לדיירים להיכנס למרחב הפרטי ולא לזרים שאינם מורשים לכך.

שיטת האבטחה בבנייני מגורים מרובי דיירים

כל מי שמגיע לבניין מסוג זה, חייב לעבור דרך עמדת האבטחה כיוון שאין לו דרך אחרת להיכנס פנימה. אם הוא לא דייר מן המניין שמכיר את הקוד, או אורח שהמארח מאשר שיעלה לקומה ספציפית, הוא לא מורשה להיכנס.

בדרך זו מערך האבטחה מגן על כל הדיירים מכניסה של זרים למטרות פריצה, גניבה, הטרדות מיניות במיוחד בשעות שהילדים נמצאים לבד בביתם לאחר שעות הלימודים.

מעטפת אבטחה במבני מגורים

אנשי האבטחה הערניים שממוקמים בכניסה למבנה ולחניון הם מיומנים מאד, עובדים פרקי זמן ארוכים בתחום זה ועברו גם הכשרות והשתלמויות שונות. לכן הם מנוסים, מודעים לכל סוגי התרחישים ומטפלים בהם בזמן אמת.

הפעילות האיכותית שלהם מעניקה לכל השכנים שקט נפשי והם רגועים לאורך כל שעות היממה. המקצועיות של אנשי האבטחה נמדדת בכל מקרה שמתרחש במבואה או באחת הקומות והם מטפלים בכך בזמן אמת ועל הצד הטוב ביותר.

הם מבצעים מעת לעת סיורים גם סביב בניין המדורים כדי לוודא שהכול תקין, שאין חפצים חשודים או נושאים בעייתיים. בכל נושא שחורג מההתנהלות הרגילה, הם מטפלים בו באופן מידי מול הגורמים העירוניים או המשטרתיים.

לאור חשיבותו של מערך האבטחה, כל המאבטחים עוברים לעיתים תכופות קורסים, השתלמויות וריענון של נהלים. כמו כן הם מגיעים למטווחים כדי לשפר את היכולות שלהם בשעת הצורך.

המאבטחים הם חלק מהנוף היום יומי של בניין המגורים, לכן נעים מאד להיכנס למבנה בו המאבטח מכיר את כולם, משוחח עם בני המשפחה ויוצר אווירה ביתית כבר בכניסה לבניין.