אבטחה לבנייני משרדים

בכל משרד העובדים פעילים אשר עוסקים בתחומים שונים ולצורך כך הם נעזרים במחשוב ובמסמכים שחלקם הם סודיים. זו הסיבה שקיימת חשיבות גבוהה לשמירה על הכניסה לכל המשרדים במבנה, כדי שזרים לא ייכנסו פנימה.

השקט הנפשי של בעלי המשרדים

עמדת האבטחה בכניסה לבניין המשרדים וגם בכניסה לחניה התת קרקעית שלו שומרת על הסדר הציבורי בבניין ובחניון. בדרך זו לא יצליחו גורמים שונים שאינם רצויים להיכנס לבניין המשרדים.

משרדים בתחומי עיסוק שונים

ללא קשר לתחום העיסוק, קיימת חשיבות גבוהה עבור כל הבעלים של כל המשרדים בהימצאותם של אנשי האבטחה בכניסות למבנה. לאור זאת הם קונים או שוכרים משרדים שיש בהם רמה גבוהה של אבטחה לאורך כל שעות היממה.

לאור העובדה שמדובר בבנייני משרדים, כל אנשי האבטחה עוברים הדרכות ייעודיות על דרך ההתנהלות מול גורמים שונים הפועלים בבנייני המשרדים הללו. הם לובשים מדים ומייצגים באופן מכובד את ההנהלה.

מערך האבטחה של בנייני משרדים רב קומות

המאבטחים שממוקמים בכניסה לבנייני המשרדים רבי הקומות, אחראים על כל מה שקורה במבואה והם אינם מאפשרים לאדם שאינו מורשה או מוזמן לאחד המשרדים, לעבור את הסף ולהיכנס למעלית. הסדר בכניסה לבניינים הללו משתנה בהתאם להחלטה של הנהלת הבניין, יש מקומות שבהם איש האבטחה מקבל מהמבקר תעודה מזהה ותמורתה המבקר מקבל כרטיס אורח. יש מקומות שבהם המאבטח מלווה את האורח עד המשרד שאליו הוא אמור להגיע ומקרים נוספים שבהם מגיע נציג של המשרד ואוסף את האורח. כל זאת כדי לשמור על שטח סטרילי מהגעה של זרים.

מערך האבטחה כולל אנשי ביטחון בכניסה למבנה, כמו כן צוות שמסייר סביב המבנה ובקומות השונות כדי לוודא שהסדר נשמר. בדרך זו קשה מאד לפורצים ולגנבים לחדור לבניין ולבצע פעולות שונות הקשורות לרכושם של בעלי המשרדים.

מעבר לפעילות הפיזית, קיים בכל בניין משרדים מערך בקרה ושליטה הכולל צפייה בכל מה שמתרחש בקומות השונות ובחניון ובהתאם לצורך אנשי האבטחה מטפלים במקרים שונים בזמן אמת, כמו ניסיונות פיגוע, תקריות פליליות, מחלקות, מריבות וכו'.