אבטחת מוסדות חינוך

 

אבטחת מוסדות חינוך היא פעילות יזומה של צוותי המאבטחים במיקומים שונים, כדי לשמור על ביטחונם של התלמידים ושל צוותי ההוראה.

מוסדות חינוך מאובטחים

כל מוסד חינוכי חייב להיות מאובטח מרגע פתיחת השערים בבוקר ועד שאחרון התלמידים ואחרון המורים יצא מבית הספר. בקטגוריה זו נמצאים בתי ספר יסודיים, חטיבות הביניים, בתי ספר תיכוניים, אולפנות, ישיבות, בתי ספר מיוחדים ולעיתים גם אשכולות של גני ילדים.

הילדים והצוותים החינוכיים זקוקים להגנה לאורך כל השנה, כדי שיוכלו ללמוד ברוגע וללא הפרעות של גורמים שונים.

מהות שירות האבטחה

שירות האבטחה מעניק את מלוא המעטפת הנחוצה לכל מוסד חינוכי באמצעות צוותי אבטחה בעלי הכשרה מוקפדת שמוכנים תמיד לכל תרחיש.

מערך האבטחה מותאם לכל אחד מהמוסדות החינוכיים בהתאם לצורך של כל אחד מהם. ההיערכות  כוללת ביצוע סריקות בחצר בית הספר ובכיתות כדי לוודא שהכול תקין, שלא מסתובבים במתחם אנשים חשודים ולא קיימים חפצים חשודים. המאבטח מבצע שמירה בשער של בית הספר ואינו מאפשר לגורמים זרים להיכנס פנימה, אלא רק לתלמידים ולצוותי המורים והניהול.

אופי הפעילות בבתי הספר

כל הפעילויות הרוטינית של מערך האבטחה מתואמים עם הרשות המקומית ומתבצעים על פי ההנחיות המדויקות של משטרת ישראל וחוזר מנכ"ל של משרד החינוך בנושא אקוטי זה.

אנו בוחרים את העובדים האיכותיים ביותר שיבצעו את עבודתם במלוא האחריות, תוך גילוי מסירות, אכפתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. כל העובדים עוברים הדרכות והשתלמויות על ההתנהלות במצבי חירום, כולל מטווחים פעמיים בשנה לאימון בכלי הנשק.

בכל מוסד חינוך עלולים להיווצר תרחישים שונים אשר קשורים לגורמים שונים שיגיעו לשער בית הספר ויבקשו להיכנס פנימה, עקב סיבות שונות. תפקידו של המאבטח שלנו הוא לחסום בפניהם כל אפשרות ולא לאפשר להם להתקרב למקום ובטח שלא להיכנס פנימה.

בכל מקרה חריג המאבטח יזעיק את הסיירים של הרשות העירונית, או לחלופין יזעיק את כוחות המשטרה כדי שלהדוף את הגורמים הללו ולהתמודד איתם בדרך שהיא הנכונה ביותר בהתאם לסיטואציה.

האבטחה שלנו היא איכות ללא פשרות לאורך כל הדרך.