אבטחת מרכזי בילוי

אבטחת מרכזי בילוי היא הענקת שירותי שמירה, אבטחה וסריקה במקומות בילוי כמו קניונים ומרכזים מסחריים רחבי היקף בכל רחבי הארץ.

מטרת קיומה של אבטחה במרכז בילוי

מרכזי הבילוי מתאפיינים בהימצאותם של הרבה כניסות למרחב המסחרי ולחניונים. לכן קיימת אפשרות שגורמים עוינים ואחרים ינסו לחדור פנימה. מערך אבטחה מהודק לא מאפשר כניסה ללא בדיקה של תא המטען בכל אחד מהרכבים שמעוניינים להיכנס לחניון, ושל תכולת התיק של כל אחד מהמבקרים אשר מגיע לכל אחת הכניסות להולכי רגל סביב המבנה הגדול.

התנהלות של מערך האבטחה במרכזי הבילוי

מערך האבטחה בקניונים פועל על פי ההנחיות של הרשות במקומית וגם של הנהלת הקניון בהתאם לשעות הפתיחה ולשעות הסגירה של הקניון או מרכז הבילוי בכל יום.

מעבר לבדיקות הידניות לאורך כל שעות הפתיחה של הקניון, מתבצעים גם סיורים רגליים של המאבטחים, כדי לוודא שכל הפעילות העסקית מתנהלת כשורה ואין כשלים במיקום זה או אחר.

נדבך חשוב בפעילות האבטחה היא צפיה במצלמות אשר ממוקמות בחדרי הבקרה ופועלות בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וזאת כדי לעקוב מקרוב אחר כל מה שקורה במרחבים הגדולים של הקניון, שיש בהם בכל עת מאות ואף אלפי אנשים.

השירות היוצא דופן שלנו במרכזי הבילוי

להיות מאבטח בכניסה לקניון אינו עניין של מה בכך. על כתפיו של כל מאבטח מונחת אחריות גדולה מאד והוא מודע לכך. זו הסיבה שלאורך כל המשמרת הוא פוקח עיניים, מעיף מבט על כל התקהלות ועל כל פעילות חריגה ואינו מאפשר לאף גורם לחדור פנימה, לאור האחריות שלו כמומחה בתחום האבטחה בקניון.

הפעילות האיכותית וחסרת הפשרות בכל מה שקשור לקהל שמגיע למתחם הבילוי לאורכו של כל היום מעניקה תחושת ביטחון ברמה גבוהה לציבור שמגיע כדי לערוך קניות בקניון וגם להנהלת הקניון שהיא מרוצה מרמת האבטחה ומההקפדה על הנהלים אשר מעניקים מעטפת מושלמת כוללת, של שירותי אבטחה מיטביים.

מלבד מרכזים מסחריים, פעילות זהה מתרחשת גם באולמות קולנוע, אולמות תיאטרון, מתחמי בילוי בסמוך לנמלים ולחופי הים בכל רחבי הארץ.