אבטחת אירועים

אבטחת אירועים כוללת שמירה מרחבית באירועים פרטים או ציבוריים, כאלו שהם המוניים או השקות יוקרתיות, מופעים מוזיקליים, חתונות, אירועים עסקיים, כנסים פוליטיים, ועידות, כנסים ותערוכות מקצועיות.

באילו אירועים קיים צורך באבטחה

כל אירוע מסוג זה מצריך רישיון ייעודי של המשטרה בהתאם לכמות הצפויה של המשתתפים. בהתאם לכך המאבטחים החמושים, ראשי צוותי המאבטחים והמנהלים ערוכים לכל תרחיש ומבצעים לפני האירוע סיעור מוחות כדי לקבוע את אופן התנהלותו של האירוע המתגלגל.

אבטחה במהלך האירוע

בהתאם לנתונים של כל אירוע, מבצעים סיורים מקדימים בשטח לאיתור חפצים חשודים, המאבטחים מגיעים לסריקה של כל המתחם ורק לאחר מכן נפתחים השערים. מעטפת האבטחה אינה מאפשרת לאף אדם להיכנס ללא הזמנה, כרטיס כניסה או כל אופציה אחרת שנהוגה באירוע הספציפי. החפצים של המבקרים נבדקים באופן ידני ולעיתים גם באמצעות מכונת שיקוף או מעבר אישי, כדי לגלות חפצים חשודים על גופו של המבקר.

התנהלות לוגיסטית בכל אירוע

בהתאם לתרחיש בכל אירוע המאבטחים מתחילים מניהול לוגיסטי של החניה כך שכל אחד יחנה במיקומים המסומנים שהוקצו לכך ולא יחנו היכן שהם רוצים וכך ימנעו חניה של אחרים. במקביל תיפתח הכניסה וההקפדה על הנהלים שהוחלטו עליהם מראש היא קפדנית ביותר. בדרך זו המאבטחים הם צוות התרעה מהיר לאורכו של כל האירוע והם פותרים בזמן אמת כל בעיה שמתרחשת, כדי לאפשר לאירוע להמשיך להתנהל ללא כל הפרעה.

המטרה שלנו היא שהאורחים בכל אחד מהסוגים של האירועים הללו יחושו בטוחים ושלא תהיה להם אף סיבה לדאגה. ברור לכולם שאנו מקפידים על הנהלים ולא מאפשרים לזרים ולגורמים מסוכנים להכניס את כף רגלם למתחם השמור והמאובטח.

צוות המאבטחים הוא בכשירות גבוהה, לאחר שהם עוברים אימונים נדרשים, אימוני ירי במטווח וריענון כללים לגבי כל אחד מהאירועים. זו הסיבה שהם רגועים לאורכו של כל האירוע כיוון שהם יודעים שהם מקבלים שירותי אבטחה מיטביים באמצעות מאבטחים ברמה גבוהה שהם מומחים לדרך ההתנהלות באירועים מהסוגים הללו ולכן מבצעים את עבודתם באופן מקצועי ביותר, תוך מיומנות מעבר למקובל.